دانلود بازی Diablo III برای XBOX360
فافا دانلود
با ما بروز باشید

گویند بهشت باشکوه ترین و والاترین مکان در جهان هستی است ولی وای به آن روزی که بهشت با آن همه عظمت به لرزه درآید! براستی کیست که توانایی و جرات تجاوز به این حریم را داشته باشد؟ Diablo برای بار دیگر برگشته تا اینبار با یک حمله اساسی کار ناتمام خود را پایان بخشد و تمامی جهان هستی را به زیر سلطه خود فرو برد، باید دید آیا در این راه موفق خواهد بود یا قهرمان ناشناس قصه ما او را در این مسیر نافرجام خواهد گذاشت. ۱۶ سال پیش دنیای RPG با ورود Diablo وارد عرصه جدیدی شد، المان ها و عناصر جدیدی که Diablo به این سبک اضافه کرد، خود به تنهایی برای تعریف یک "سبک" کافی بود. موفقیت و فروش بالای نسخه اول راه را برای ساخت نسخه دوم هموار کرد و پس از چهار سال Blizzard نسخه دوم این عنوان را عرضه کرد که همانند نسخه اول با استقبال زیاد مخاطبان روبرو شد و توانست نام خود را در لیست "پرفروش ترین عناوین PC کل تاریخ" به ثبت برساند. نسخه سوم این عنوان تلاش دارد به موفقیت های نسخه های قبلی افزوده و درعین حال طرفداران قدیمی خود را نیز راضی نگه دارد که می توان گفت تا حدودی در این امر موفق بوده است.

Diablo III XBOX360-PROTOCOL

 

Diablo 3 xbox360 cover دانلود بازی Diablo III برای XBOX360

 

 

بیست سال پس از اتفاقات نسخه دوم، بار دیگر شیاطین و موجودات پلید برای نابودی زمین بازگشته اند؛ Tyrael (فرشته عدالت) پس از اطلاع از این مساله از فرمانروای خود درخواست می کند که به مردم زمین کمک کند و وقتی با مخالفت او روبرو می شود حریم بهشت را شکسته و به عنوان انسانی معمولی برای کمک به افراد بیگناه به سمت زمین فرود می آید. در آن سوی داستان Leah و دایی پیرش که جزء شخصیت های محوری داستان بازی به حساب می آیند مشغول انجام تحقیقاتی درباره حمله شیاطین و نحوه نجات زمین هستند. شخصیت اصلی داستان نیز در همین حین به جریانات بازی پیوند می خورد. این قهرمان ناشناس گویی هدفی به جز نجات دنیا در سر ندارد و چیزی برای خودش نمی خواهد. او باید در مسیر شکست Diablo ابتدا روح Belial و Azmodan، دو تن از شیاطین سه گانه را در Black Soul Stone به دام بیاندازد و سپس به جنگ شیطان اصلی برود، اما آیا همه چیز به همین سادگی پیش می رود؟ کشف این مساله بر عهده خودتان است.

داستان بازی پیچیدگی های لازم برای عناوین این سبک را ندارد و قصد دارد این کمبود را بوسیله CGها جبران کند. همچنین دیگر خبری از آن جو تاریک و سیاه نسخه های اول و دوم نیست و از این نظر می توان گفت بازی روح خود را به شیطان باخته است! کیفیت CG های بازی در ابتدا چه از نظر بصری و چه از نظر بیانی بسیار بالاست اما به تدریج رو به افول می رود و داستان کاملاً پیش بینی شده به پایان می رسد و البته راه را برای عرضه یک بسته الحاقی همانند نسخه های قبلی باز می گذارد.

هسته گیم پلی Diablo III برگرفته از دو نسخه اول بازیست، اما کماکان تغییرات مثبت و منفی زیادی در آن ایجاد شده است. گیم پلی بازی همانند نسخه قبلی پویا و سریع است؛ شما باید با گرفتن ماموریت از افراد مختلف عازم مکان های متفاوت شده و دشمنان را از بین ببرید و در این راه می توانید با ورود به سیاهچال های عمیق و نابود کردن دشمنان قویتر، آیتم های با ارزش و مهارت های جدید کسب کنید.

 

با گرفتن مقداری مشخص Experience Point سطح کاراکتر شما یک Level بالاتر می رود و بازی بطور اتوماتیک و با توجه به نوع کاراکتر، سطح قدرت، چابکی، میزان عمر و Intelligence کاراکتر را بالا می برد. این تغییر برخلاف دو نسخه قبلی که بازیکن را در انتخاب میزان افزایش هر خصیصه آزاد می گذاشت، باعث کاهش تنوع و انعطاف پذیری در ساخت کاراکترها شده و به نوعی باعث آسان شدن بیش از حد بازی می شود، چیزی که طرفداران قدیمی بازی اصلاً از آن راضی نیستند. پس از هر چند Level up، قابلیت های جدیدی برای هر کاراکتر آزاد می شود، در مجموع ۶ قابلیت برای هر کاراکتر وجود دارد که دوتای آنها بر روی کلیک راست و چپ (Attack اصلی) موس پیاده شده و بقیه بوسیله دکمه های کیبورد قابل استفاده می باشند. همچنین سه Slot برای انتخاب قابلیت های ثابت کاراکتر وجود دارد که از Level یک تا شصت آزاد شده و قابل انتخاب می باشند.

عنصر جدیدی که به بازی اضافه شده سنگ های Rune است که هرکدام به شکل متفاوتی باعث ارتقاء یا بهینه سازی قابلیت های کاراکتر می شود. برای هر قابلیت ۶ سنگ Rune وجود دارد که با ارتقاء به Levelهای بالاتر به تدریج آزاد می شوند. انتخاب این Runeها با توجه به نحوه بازی و آیتم ها می تواند بازده کاراکتر را به حداکثر خود برساند و همچنین از تکراری شدن بازی تا حد زیادی بکاهد.

هر کلاس استایل مبارزه ای خاص خود را دارد؛ Barbarian به قلب دشمنان حمله کرده و با قابلیت های گروهی دشمنان را یه بکباره نابود می کند. Witch Doctor با ساخت و پشتیبانی از موجودات سمی میدان نبرد را از دور کنترل می کند. Monk با استفاده از چابکی و کمبوهای سریع خود را به دشمنان رسانده و به سرعت آنها را از بین می برد. Wizard با استفاده از جادوهای مختلف دشمنان را کند یا گرفتار میکند و Demon Hunter نیز با استفاده از مهارت های تیر و کمان دشمنان را از پای در می آورد.

منبع توضیحات: وبسایت گیمرز لند

 

تصاویری از محیط بازی:

diablo 3 screenshots 01 small دانلود بازی Diablo III برای XBOX360 diablo 3 screenshots 02 small دانلود بازی Diablo III برای XBOX360

diablo 3 screenshots 03 small دانلود بازی Diablo III برای XBOX360 diablo 3 screenshots 04 small دانلود بازی Diablo III برای XBOX360

diablo 3 screenshots 05 small دانلود بازی Diablo III برای XBOX360 diablo 3 screenshots 06 small دانلود بازی Diablo III برای XBOX360

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360 :

1) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این فایل را باید توسط نرم افزارهایی مانند CloneDVD  به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از DVD9 استفاده نمایید.

۲) برای اجرای بازی ها ، کنسول شما باید به آخرین آپدیت دستگاه آپدیت شده باشد. در صورت عدم اطلاع از نسخه آپدیت کنسول خود و یا ندانستن روش آپدیت ، به هیچ وجه به اجرای بازی در کنسول خود نپردازید به دلیل اینکه باعث از کارافتادگی کامل کنسول شما خواهد شد. آخرین آپدیت مربوط به کنسول خود را همواره می توانید در پستی که هر بازی زده می شود در همین بخش پیدا کنید.

۳) برای اطلاع از آپدیت کنسول خود و اجرای بازی های هکی ، به فروم های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. از جمله این فروم ها ، می توان به فروم معتبر بازی سنتر اشاره نمود. دقت داشته باشید که سئوالات شما کاربران عزیز در مورد نحوه آپدیت کردن کنسول به هیچ وجه مورد پشتیبانی وبسایت دانلودها نمی باشد . ولی تمامی بازی ها تست شده با آخرین نسخه آپدیت بوده و کاملا سالم می باشند.

 

caution دانلود بازی Diablo III برای XBOX360 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Diablo III برای XBOX360 دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Multiupload    Embedupload    Direct Link

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط مهدی مهرنوش
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
بهمن 1392
دی 1392
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی